Thursday, August 8, 2019

Not Pregnant by Clearblue

Not Pregnant by Clesrblue

Setiap pasangan yang berkahwin sudah semestinya menginginkan zuriat sendiri. Namun rezeki setiap pasangan tidak semua yang akan dapat seperti yang diinginkan. Mungkin belum masanya lagi.

Bila due sahaja period setiap bulan, mulalah hati si isteri rasa berdebar, tak sabar nak cek pregnancy test. Untuk kes saya hanya merasa excited nj pada 2 tahun pertama perkahwinan.bila dan tahun ke 3 dan ke atas, saya dah tak meletak harapan yang tinggi.

Pada tahun 2019 ni, saya mula berjinak balik dengan Upt ni. Saya guna upt clearblue ni, selepas mendapat 2 false positive pada upt strip.jadi nak lebih tepat, saya guna clearblue ni. Insyaallah lebih tepat. Saya check ni pun sebab saya nak ambik pil untuk bagi period turun sebab period dah due terlajak lebih 30 hari dah. Sangat teruk kitaran haid saya sekarang.

Jadi bila dah check dan dapat result Not Pregnant pada paparan skrin clearblue ni, barulah saya berani nak start makan pil untuk turunkan haid tu. Actually, waktu check ni, masih menaruh harapan agar PREGNANT. 😄😅 Namun rezeki masih bum menyebelahi kami suami isteri. Doakan kami.

No comments:

Post a Comment