Ini kisah aku. Kisah yang tidak pernah aku impikan. Ya. Tidak pernah terniat nak mengubah , membuat susunatur balik susunan gigi aku y...
Showing posts with label Braces. Show all posts
Showing posts with label Braces. Show all posts
Home
»
Posts filed under
Braces
Followup Braces Bulan ke 19 (Ogos 2017)
Followup Braces Bulan ke 19 (Ogos 2017) Opss, kisah followup braces bulan ke 19 (Ogos 2017) terlepas bulan la pula. Ingat na...
Followup Braces Bulan ke 18 (Julai 2017)
Followup Braces Bulan ke 18 (Julai 2017) Fresh dari ladang. Yehuuu. Haha. Disebabkan aku sangat rajin hari ini so aku terus updat...
Follow up Braces Bulan ke 15 @ 28.4.2017
Follow up Braces Bulan ke 15 @ 28.4.2017 Pada 28.4.2017, hari Jumaat yang lepas, aku pergi ke Dr chen dental bagi followup brace...
Followup Braces Bulan ke 14 (30/3/2017)
Followup Braces Bulan ke 14 (30/3/2017) Ini adalah gambar setelah followup bulan ke 14. Tak sakit. Just bahagian belah kanan ada bes...
Follow up Braces Bulan ke 12 (26/1/2017)
Follow up Braces Bulan ke 12 (26/1/2017) Follow up braces kali ini, gigi bahagian bawah telah dipasang atau diikat guna dawai ber...
Follow up Braces Bulan ke 11: 30/12/2016
Follow up Braces Bulan ke 11: 30/12/2016 Semalam followup bulan ke 11 bagi braces. Tiada banyak perubahan kedudukan gigi dari foll...
Follow-up Braces Bulan Ke 10 : 25/11/2016
Follow-up Braces Bulan Ke 10 : 25/11/2016 Pejam celik pejam celik tak sangka dah 10 bulan juga saya memakai Braces ni. Itu lah ora...
Braces : Perubahan Gigi atas Selepas Followup Bulan ke 9
Braces : Perubahan Gigi atas Selepas Followup Bulan ke 9 Meh saya serta kan gambar perubahan gigi atas selepas Follow-up bulan ke 9 ...
Follow-up Braces Bulan ke 9
Follow-up Braces Bulan ke 9 Pada 28 Oktober 2016 yang lepas adalah follow-up Bulan ke 9 Braces saya. Seperti biasa follow up unt...
Perubahan Gigi Bawah Selepas Follow-up Bulan Ke 8
Perubahan Gigi Bawah Selepas Follow-up Bulan Ke 8 Setelah 8 bulan, baru nampak perubahan ketara pada susunan gigi bawah. Sebelum...
Selepas Follow-up bulan ke 8
Selepas Follow-up bulan ke 8, 23/9/2016 Disini saya sertakan gambar gigi saya selepas rawatan follow-up Bulan ke 8 pada 23/9/201...
Follow-up Bulan ke 8 Braces
Follow-up Bulan ke 8 Braces Follow-up Bulan ke 8 Braces adalah pada hari ini iaitu 23/9/2016. Gambar pertama adalah gambar pada h...
Perbezaan gigi atas selepas Bulan ke 7
Perbezaan gigi atas selepas Bulan ke 7
Follow-up ke 6 BRACES
Follow-up ke 6 BRACES 19/8/2016 adalah followup ke 6 Braces saya. Setakat followup ke 6 ni, gigi atas bahagian depan kembali bengk...

Senarai Klinik Gigi di Kuching Mempunyai Perkhidmatan Rawatan Braces
Senarai Klinik Gigi di Kuching Mempunyai Perkhidmatan Rawatan Braces Disertakan di bawah adalah senarai Klinik Gigi swasta di sekit...
Braces: Perubahan Susunan Gigi Atas Setelah 7 Bulan
Braces: Perubahan Susunan Gigi Atas Setelah 7 Bulan Setelah 7 bulan memakai Braces, aku dah boleh tarik nafas lega apabila sus...
Follow-up ke 5 Braces
Follow-up ke 5 Braces Follow-up Braces ke 5 pada 15 Julai 2016. Perubahan dan gerakan pada gigi atas makin ketara. Teruja betul ak...
Braces: Perbezaan gigi atas
Perbezaan keadaan Gigi atas aku setelah memakai braces Dari bulan Januari ke Jun 2016. Gambar perbezaan aku ambik start sebelum follo...
Follow-up ke 4 10.6.2016
Follow-up Keempat kali ini sepatutnya pada hujung bulan 5 yang lepas. Namun atas sebab saya yang baru sahaja menjalani pembedahan, saya tang...