-->

Jam Baru Hasil Pendapatan Adsense

Jam Baru Hasil Pendapatan Adsense

Memang tak boleh nak dengar dapat duit sikit, ada je benda yang nak rosak lah apa lah. Huhu. 2 hari lepas, jam kesayangan saya, Fossil, telah tertanggal lagi tali jam nya. Aduiii. Dulu baru je tukar tali dengan kos RM150+. Rasa macam tak berbaloi pulak.

Kebetulan hari ni keluar gi ke Plaza Merdeka dan lalu kat kedai jam, terus bawa husband usha jam baru. Survey punya survey, saya tertarik dengan jam jenama B.U.M ni.

First yang buat saya terpikat dengan jam ini adalah ia bukan digital yang pasti (saya tak suka jam digital, tak dapat nak anggar berapa lama lagi tempoh). Second, sebab tali jam tu silicon, so sangat sedap dan selesa dipakai. Third, rupa jam tu cantik, nampak sporty sikit, nampak classy sikit. Haha.

Harga? So far bolehhhlah. Rm175 after 20% less. Yang PENTING, saya beli jam ni guna duit dari hasil pendapatan ADSENSE saya kali ketiga baru-baru ni. Terima kasih adsense. Tak sangka baru setahun, dah lebih RM1200 juga hasil pendapatan adsense.

Hope that, jam ni akan berkhidmat untuk tempoh yang lama sama seperti jam Fossil saya sebelum ni.

Baca juga:

0 Comments



Emoticon