-->

Amal D'Folia Untuk Hamil

Pernah dengar nama produk D'folia keluaran Sendayu Tinggi?? Kalau tanya saya, saya pun baru juga dengar. Ini pun kawan yang suggest. Ni atas beberapa testimonial orang-orang sekitar kawan saya yang berjaya hamil setelah mengamalkan jamu D'folia ini. Actually, lama dah kawan saya suruh saya cuba jamu ni, tapi disebabkan saya tengah mengamalkan jamu lain, itu yang selalu ditunda untuk mencuba jamu dfolia ni pulak.


Setelah beberapa kali kecewa, baru saya tergerak hati nak mencuba d'folia ni juga. Selain d'folia saya juga sekarang tengah mengamalkan Menstrual Pro. Menstrual pro ni saya akan update pada post yang lain pulak ok. So far, saya baru sebulan mengamalkan jamu dfolia ni. Agak panas la badan selepas makan jamu ni. Kalau diikutkan kena makan 2 biji sehari, 1 biji pagi dan 1 biji malam. Tapi disebabkan saya tak tahan badan terlalu panas disebabkan makan jamu ni, saya kurangkan ke 1 biji sahaja sehari. Then baru badan ok sikit.

So far, ok sahaja makan jamu ni. Belum lagi dikurniakan zuriat. Masih dalam usaha lagi. Doakan saya. Kita hanya usaha sahaja, selebihnya kena bertawakal kepada Allah. Moga-moga ada rezeki saya selepas ni.

Baca juga:

0 Comments



Emoticon