-->

Yang mana satu pilihan hati? Honor 3c atau xiaomi note 4g??

Hari ini lepas balik kerja terus ajak encek suami pergi usya handphone baru. Actually semalam dah usya tapi belum ada kata putus lagi nak beli yang mana. Dah tak bleh nak tunggu lagi beli ni.bukan apa, handphone lenovo encek suami sudah rosak dan ini mendatangkan kesukaran kepada eden nak whatsapp encek suami. Haha. Poyo jak bunyi.

2 pilihan handphone setakat ini iaitu xiaomi redmi note 4g dan huawei honor 3c. Beberapa perkara yang dipertimbangkan encek suami ni, harga, ram, size dan beberapa function lain.

Xiaomi redmi note 4g:
RM740 (include gst)
2g ram
5.5'
Camera 13mp/5mp
Support 4g

Huawei honor 3c:
RM650 (include gst)
2g ram
5'
Camera 8mp/5mp
Support 3g

So, after ditimbang tara guna dacing akhirnya encek suami pilih Huawei honor 3c.. Hoyeahhh.. Dapatlah den pinjam pas ni. Hehe. Den tak berminat sangat ngn gadjet. Tapi den dah berminat dengan huawei honor 6. Omaii.. Tunggu harga dia drop jadi Lima ratus dulu, baru beli.

Wisma saberkas aka lowyatt kuching

Akhirnya kitaorg pilih kedai ini

Hajat hati nak honor 6, tapi
awal-awal
dah sukat baju di badan sendiri

Kenapa kitaorang pilih Huawei pulak kali ini dan tidak pulak lenovo? Sebab encek suami dah guna lenovo dan disebabkan huawei ni pun tengah top sekarang, so why not we give it a try. Betol dak? Dengan harga nya yang affordable dan kualiti & function setanding dengan handphone yang sudah ada nama di pasaran.

Ok lah. Den harap handphone lenovo p780 den ni tak mengada- ngada juga nak rosak tetiba. Tengah sesak sekarang ni. Tengah kumpol wit nak cuti bajet ke singapore hujung bulan nih.
Bye.see u again. Adios.

Baca juga:

1 Comments

avatar

sony tetap di hati . hehee

Balas delete



Emoticon