-->

Tunetalk Topup RM50 Free RM10

Tunetalk Topup RM50 Free RM10

Dua hari lepas, aku topup nombor telefon line Tunetalk sebanyak RM50 melalui intant buy di Maybank2u. Selepas berjaya topup, aku pelik kenapa tiba-tiba baki kredit aku jadi RM60.

Nak kata aku ada baki kredit sebelum ni memang haram 0 je. Haha. Bila lama pikir tak jugak jumpa jawapannya, aku layari website tunetalk.

Ooooooooo.. rupanya tunetalk ada buat promotion Tunetalk Madness. Setiap topup rm50 akan dapat extra RM10 lagi kredit dan 50 minit panggilan percuma ke sama rangkaian dan 1.5gb data percuma. Untung kan. Ni yang aku suka guna tunetalk. Tapi tulah tak ramai member dan kenalan guna line Tunetalk. So agak mahal bila buat panggilan. Tapi so far, pelan data internet tunetalk memang terbaik.

Baca juga:

Tags:

0 Comments



Emoticon