Powered by Blogger.

Review Follow up Ketiga Braces

Review Follow up Ketiga Braces.

Hari ini iaitu 29/4/2016, saya follow-up untuk braces saya Kali ke 3. Seperti follow up yang sebelumnya, doktor akan menukar tali atau getah yang dipasang untuk menarik Gigi tu.

Kali ini, getah yang dipasang bewarna merah. Ok jugak lah, sebab kalau sebelum ni warna putih, cepat je bertukar warna ke kuning. Memang tak dapat nak elak jadi kuning la, sebabnya setiap pagi saya dah minum nescafe kaw. Haha.

Follow up Kali ketiga ni saya rasa agak sakit ketika doktor tukar getah tu. Dan saya juga sekarang ni, tak dapat nak mengunyah sangat sebab Gigi sakit kesan tarikan getah tu. Mungkin 2-3 hari lagi OK la kot. Harap lah. ;)

Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Review Follow up Ketiga Braces"

 
Copyright © 2015 Luar TeKo - All Rights Reserved
Template By Kunci Dunia
Back To Top