-->
Showing posts with label Tempat makan best di Kuching. Show all posts
Showing posts with label Tempat makan best di Kuching. Show all posts

Shell Out di Hana Cafe,  Telaga Air

Shell Out di Hana Cafe,  Telaga Air Setelah 3-5 bulan mendengar perkhabaran tentang shell out di Hana Cafe Telaga Air ini,  baru...

Lunch @ King Lalapan, Kota Sentosa

Lunch hour hari ni berkesempatan singgah makan di King Lalapan, Kota Sentosa. Baru balik dari tugas di Batu 10, dan terus singgah ke ...

Jom makan di Mbok G Kitchen

Jom makan di Mbok G Kitchen Malam semalam, selepas makan di rumah hijau, saya bawak suami teman saya makan pulak di Mbok G kitch...

Rumah Hijau : Nasi Ayam Penyet

Rumah Hijau : Nasi Ayam Penyet Rumah Hijau. Lama dah kewujudan Rumah Hijau ni. Salah satu tempat makan yang terletak di Jln Rub...

Review Singkong Restaurant

Review Singkong Restaurant Sebelum trip ke Sabah, saya dan adik keluar jalan-jalan ke vivacity. Biasalah dah keluar ni, mula lah ...

Jom Dinner di Dapur Kampung

Jom Dinner di Dapur Kampung Kat mana lokasi Dapur Kampung ni?? Haaa meh nak habaq, Kedai makan Dapur Kampung ni terletak di bela...

Nasi Kukus Special di Nyems Sekal Cafetaria

Nasi Kukus Special di Nyems Sekal Cafetaria Tiba-tiba tekak teringin nak makan Nasi Kukus di malam hari. Terus google mana tempat...

Makan-makan di Kedey Kamek

Makan-makan di Kedey Kamek Nak lunch atau dinner korang boleh try di Kedey Kamek yang terletak bersebelahan dengan Shusi king, met...

Sup Buah Special di Aroma Desa

Sup Buah Special di Aroma Desa Arghh. Teringat-ingat dengan kesedapan dan kelemakan sup buah special di Aroma Desa ni. Meh n...

Burger-o-Myy di Pondok Anis Kuching

Burger-o-Myy di Pondok Anis Kuching Jalan-jalan ke Kuching, Sarawak, jangan lupa singgah di Pondok Anis. Dah singgah sini, koran...

KCH Steam Burger Memang BEST!!

KCH Steam Burger Memang BEST!! Ada dengar sik sebelum tok viral pasal burger 10 sen??? Haaa tok lah kedey burger yang menjadi hi...

Aroma Desa Special Penyet, Matang Metrocity

Aroma Desa Special Penyet, Matang Metrocity Malam-malam kalau tak tahu mana lagi tempat untuk dituju bagi makan malam, sangat su...

Boss Kambing Bakar di Kaya Cafe

Boss Kambing Bakar di Kaya Cafe Nama cafe memang kaya betul. Haha. Kaya Cafe! Ko hader?? Oklah nih saya nak share satu tem...

NK Grill Kitchen Pilihan Western Food di Kuching

NK Grill Kitchen Pilihan Western Food di Kuching Ahad lepas saya dan suami telah berkunjung ke NK Grill Kitchen di Matang di mana...

Jom Shell Out di Shell Hauz, Metrocity Matang

Jom Shell Out di Shell Hauz, Metrocity Matang Malam Jumaat minggu lepas 9/12/2016, saya menemani kawan yang teringin nak makan Sh...

Hidangan Indonesia di Bumbu Cafe, Icom Square

Hidangan Indonesia di Bumbu Cafe, Icom Square Tercari-cari masakan atau hidangan ala Indonesian di Kuching, Sarawak? Anda boleh ...