-->

Grand Opening SenQ di VivaCity Megamall Kuching



24/12/2015 adalah grand opening bqgi cawangan terbaru SenQ di Vivacity Megamall (antara megamall terbesar di Sarawak). Tengahari semalam saya berpeluang untuk grab offer sempena grand opening ni. Harga bermula dari RM10, setiap ahli PlusOne yang berdaftar dapat membeli 1 barangan elektrik seperti Kettle elektrik, Blender jenama Elba, Hair dryer jenama Philip, Coffee maker, dan Bread toaster.

Saya mendaftar ahli sebagai PlusOne Lady dengan bayaran keahlian setahun RM20. Apa kelebihan PlusOne Lady dengan keahlian PlusOne biasa? Nanti saya akan ulas lebih lanjut ya. Selepas mendaftar dan dapatkan kad ahli, saya terus ke kaunter untuk membeli blender dengan harga RM13 sahaja. Murah kan. Rasa nak beli coffee maker pun ada. Tapi blender lebih diperlukan.

Antara lain offer di SenQ semalam adalah television Sharp led 60' berharga RM2999. Dulu, my mom beli RM5k plus. Untuk 50' pula berharga RM2349. Tawaran ini terhad sehingga 27/12/2015 atau sehingga stock habis.
So bagi yang nak mencari kelengkapan elektrik boleh berkunjung ke SenQ Vivacity ye untuk grab offer yang gila-gila kaw ni.
Orang ramai serbu SenQ Vivacity

PlusOne LadyCard Membership

Offer sempena Grand Opening SenQ
Blender Elba RM13 


Baca juga:

0 Comments



Emoticon