-->

Tempat Makan di Lundu: Kedai Makan Tuan Hj Sulong Corner


Bagi pengunjung luar dari kawasan Lundu atau Kuching mungkin akan tercari-cari tempat makan di kawasan Lundu ni lebih-lebih lagi nak cari tempat untuk sarapan pagi. Disebabkan limitasi jumlah kedai makan halal yang kurang di sini, salah satu kedai makan yang boleh saya  syorkan adalah Kedai Makan Tuan Hj Sulong Corner yang terletak di Pekan Lundu.

Saya tak dapat nak suggestkan menu apa yang special di sini, sebab saya hanya order roti canai kosong, roti telur dan teh tarek. Rate untuk roti canai dan roti telur saya bagi 7/10. So far ok lah mampu membuatkan saya kenyang sampai tengahari.

Antara lain yang disediakan di Kedai makan Tuan Hj Sulong ini adalah nasi lemak, mee kolok, nasi ayam, roti canai dan nasi campur. Mungkin anda boleh ke sini untuk lunch. :)

Roti Canai Kosong dan Roti Canai Telur yang dikahwinkan
dalam satu pinggan


Kedai Makan Tuan Haji Sulong Corner, Lundu





Baca juga:

0 Comments



Emoticon