-->

Colourland Paints Pilihan Hati

Minggu lepas, saya Dan suami nekad beli cat baru untuk tukar color cat dalam bilik tidur Rumah baru kami nanti. Actually bukan tak suka dengan cat Lama, just cat Lama suka terkopek kesan daripada banjir yang melanda. Even sedikit je air yang masuk, tu pun terkopek cat. Maybe sebab cat biasa saja yang kami guna.

Jadinya, kami telah beli cat jenama Colourland Paints di mana, setelah dicat, kita mudah nak bersihkn dinding Dari sebarang kekotoran. Dan yang paling penting tahan air. Harap sangat cat ni nanti tidak lah teruk sangat bila kena air banjir ni. Ni lah nasib tinggal di kawasan banjir. Dan kami pula terlebih bijaksana tak tembok lagi tinggi kawasan tanah. Haha.

Harga 1 tong cat Colourland ni adalah RM113 bagi colour violet purple. Cat ni bukan yang ready made ye, tapi kena bancuh dulu. Tokey akan confirmkan colour APA yang kita nak, then dia akan setting kat computer utk pilihan warna Dan seterusnya bancuhan akan dibuat dengan mesin khas. So tahan ke tak tahan cat ni dengan air, kita tunggu impak banjir seterusnya ya.

Baca juga:

0 Comments



Emoticon