-->

Pengalaman Pembelian dari Lazada

Review Pengalaman Pembelian dari Lazada
1 minggu sebelum Percutian ke Langkawi yang lepas, saya Dan kawan bertekad Nam order beli barangan Dari website shopping online iaitu Lazada.com.my . Saya membeli wide screen Len Dan casing hand phone bagi Honor 4x saya. Kawan saya pula order wide screen Len juga Dan casing hand phone Honor 5X.

Berdasarkan kepada maklumat produk, produk yang kami beli mengambil tempoh kira-kira 1 BULAN juga untuk sampai kepada kami. Agak Lama juga. Sebabnya item ni dibeli Dari company Dari luarnegara iaitu Hong Kong Dan China. Sebab tu, kami selalu postpone nak beli, sebab macam tak confident pula nak beli. Yelah, kot-kot nanti tak sampai, tak ke naya.
Tapi, segala kegusaran kami akhirnya terkikis sedikit bila saya dapat SMS Dan emel pemberitahuan oleh Lazada mengenai barangan yang dibeli sudah diproses Dan dalam penghantaran. Ketiga-tiga item yang kami beli adalah Dari negara Hong Kong Dan China.

Disebabkan ketiga-tiga item ni Dari company yang berbeza, maka item pun dipos secara berasingan. Ohya, untuk pembelian barangan Dari oversea, Tiada kos postage dikenakan. Best kan. Dahlah dapat beli dengan harga murah, dapat postage free pulak tu. Just tu la, kena tunggu Lama. Sabar.. Sabar itu indah.
Parcel casing HP sampai 2 minggu lebih awal Dari widelense

Wide lense clip yang baru je sampai harini

Baca juga:

0 Comments



Emoticon