-->

Duphaston Bantu Kuatkan Rahim?

Pada kehamilan saya yang kedua, saya turut mengalami pendarahan yang sedikit. Walaupun sedikit, ia turut merungsingkan saya dimana pendarahan lada awal kehamilan bukan lah satu petanda yang bagus. Disebabkan itu saya segera pergi ke Klinik pakar sakit puan , Dan setelah discan dr dapat kesan kantung dah ada. Dan pakar sakit puan telah membekalkan pil duphaston untuk saya untuk menguatkan rahim.

Duphaston adalah pil yang mengandungi hormon progesterone sintetik Dan hanya adalah dalam bentuk tablet untuk mudah ditelan.

Hormon progesterone yang terdapat di dalam pil Duphaston ini membantu menebalkan lapisan dalam dinding rahim. Hormon progesterone bertindak untuk mengekalkan dan menyuburkan dinding rahim yang tebal pada peringkat awal kehamilan.

Baca juga:

0 Comments



Emoticon