-->

Perkhidmatan atau Rawatan di Klinik Syafa, Pakar Sakit Puan

Perkhidmatan atau Rawatan di Klinik Syafa, Pakar Sakit Puan

Klinik Syifa merupakan salah sebuah Klinik Pakar Sakit Puan di Kuching. Berikut adalah senarai perkhidmatan atau Rawatan yang terdapat di Klinik Syifa, Kuching:

1. Pemeriksaan Pangkal Rahim
2. Pemeriksaan Pangkal Rahim LBC
3. Berkhatan bagi Kanak-kanak Perempuan
4. Biopsy Serbuk
5.Endometrial Biopsy
6. Polypectomy
7. Vaksinasi untuk Pencegahan Kanser Serbuk
8. Rawatan Kesuburan
9. Masalah Haid
10. Pemeriksaan Ibu Mengandungi
11. Pemeriksaan Ibu Selepas Bersalin
12. Ultrasounds - Transabdominal
13. Ultrasound - Transvaginal
14. Mammogram

Baca juga:

7 Comments

avatar

Saya mempunyai masalah haid..saya jarang datang haid..kadang2 2 bulan sekali..saya belum pernah menjalinkan hubungan dan masih bujang..klau nk scan agak2 berapa kos yang diperlukan..saya takut ada masalah atau penyakit yang timbul..

Balas delete
avatar

Saya mempunyai masalah haid..saya jarang datang haid..kadang2 2 bulan sekali..saya belum pernah menjalinkan hubungan dan masih bujang..klau nk scan agak2 berapa kos yang diperlukan..saya takut ada masalah atau penyakit yang timbul..

Balas delete
avatar

Hi sis Grace Edward, saya rasa sis boleh direct call klinik Syifa untuk tahu kos nya. Ini ni telefon klinik Syifa 082232803

Balas delete
avatar

Saya mempunyai masalah keluar darah semasa bersama dengan suami saya.. Sebelum ini tak pernah. .Walaupun keluar darah semasa bersama tapi tak ada rasa sakit

Balas delete
avatar

Hai saya ada masalah sakit dibahagian kemaluan. Ada benjolan disebelah kanan. Rasa sakit pedis.. Pls advise 🙏🏻

Balas delete
avatar

Saya sekarang tengah mengandung 3 bulan..tp ada keluar darah dh 4 hari,darah keluar mcm lendir2..dh pergi klinik berdekatan,doc check pintu rahim masih tertutup..dia srh berehat sahaja di rumah dan jika ada drh byk keluar bru dtg ke klinik lagi.apa lagi tindakannyg perlu saya buat?

Balas delete



Emoticon