Powered by Blogger.

Perkhidmatan atau Rawatan di Klinik Syafa, Pakar Sakit Puan

Perkhidmatan atau Rawatan di Klinik Syafa, Pakar Sakit Puan

Klinik Syifa merupakan salah sebuah Klinik Pakar Sakit Puan di Kuching. Berikut adalah senarai perkhidmatan atau Rawatan yang terdapat di Klinik Syifa, Kuching:

1. Pemeriksaan Pangkal Rahim
2. Pemeriksaan Pangkal Rahim LBC
3. Berkhatan bagi Kanak-kanak Perempuan
4. Biopsy Serbuk
5.Endometrial Biopsy
6. Polypectomy
7. Vaksinasi untuk Pencegahan Kanser Serbuk
8. Rawatan Kesuburan
9. Masalah Haid
10. Pemeriksaan Ibu Mengandungi
11. Pemeriksaan Ibu Selepas Bersalin
12. Ultrasounds - Transabdominal
13. Ultrasound - Transvaginal
14. Mammogram

Bagikan :
+
Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "Perkhidmatan atau Rawatan di Klinik Syafa, Pakar Sakit Puan"

Saya mempunyai masalah haid..saya jarang datang haid..kadang2 2 bulan sekali..saya belum pernah menjalinkan hubungan dan masih bujang..klau nk scan agak2 berapa kos yang diperlukan..saya takut ada masalah atau penyakit yang timbul..

Saya mempunyai masalah haid..saya jarang datang haid..kadang2 2 bulan sekali..saya belum pernah menjalinkan hubungan dan masih bujang..klau nk scan agak2 berapa kos yang diperlukan..saya takut ada masalah atau penyakit yang timbul..

Hi sis Grace Edward, saya rasa sis boleh direct call klinik Syifa untuk tahu kos nya. Ini ni telefon klinik Syifa 082232803

 
Copyright © 2015 Luar TeKo - All Rights Reserved
Template By Kunci Dunia
Back To Top