-->

Review Singkong Restaurant

Review Singkong Restaurant

Sebelum trip ke Sabah, saya dan adik keluar jalan-jalan ke vivacity. Biasalah dah keluar ni, mula lah lapar. Then tanya dia, kot dia teringin nak makan apa.

My sis cakap dia nak makan ala western. Alamak. Jenuh pulak nak pikir kat mana terdekat. Then baru teringat dengan Singkong Restaurant yang terletak tidak jauh dari Icom Square. Kalau ikut hock lee centre, restoren ni selepas bangunan hock lee centre.

Chicken Chop di Singkong Restaurant


Malam tu saya order Nasi Kukus Ayam Dara, manakala adik pula order Chicken Chop. Nasi kukus ayam dara tu berharga RM9 dan Chicken chop pula Rm18. Harga still ok bagi saya , sebab rasa dan tekdture goreng ayam menu yang saya order tu sangay sedap. Chicken chop yang adik saya order juga tidak mengecewakan. Terbaekkk.

Saya bagi rate 8/10. ;)
Nasi Kukus Ayam Dara

Baca juga:

0 Comments



Emoticon