Layan menu western di Mr Steak House Shah Alam Sejak berkampung di Selangor ni, kerja aku kat sini memang makan je kerjanya. Yang ...
Home
»
All posts
Nasi Kukus Suraya, Kampung Baru KL
Nasi Kukus Suraya, Kampung Baru Kuala Lumpur Sesi jelajah KL kali ni dari 20.3.19 hingga 22.3.19, lebih kepada sesi jal...
Nasi Ayam Kicap Power di 3 Budak Gemuk
Nasi Ayam Kicap Power di 3 Budak Gemuk Nampak macam biasa kan, try sekali confirm nak lagi Depan kedai 3 Budak Gemuk Kota Da...
Rawatan Perubatan Islam
Rawatan Perubatan Islam Tahu tak, sebelum ini aku antara manusia yang tidak mempercayai sakit gangguan yang berpunca daripada m...
Layan Seafood di Mukmin Ikan Bakar Alai Crystal Bay, Melaka
Layan Seafood di Mukmin Ikan Bakar Alai Crystal Bay, Melaka Sesi jelajah (Kunun) aku dan suami di Melaka pada 23/2/2019...
Shell Out di Hana Cafe, Telaga Air
Shell Out di Hana Cafe, Telaga Air Setelah 3-5 bulan mendengar perkhabaran tentang shell out di Hana Cafe Telaga Air ini, baru...
Kos Rawatan IVF
Rawatan IVF. Memang diluar jangkaan aku bila doktor pakar gynae memutuskan aku disarankan untuk terus ke prosedur rawatan IVF. Apa...

Lets pick and Eat di Giant Semariang
Nak makan set western yang harganya murah dan sedap? Korang boleh try atau uja di Kiosk Lets Pick and Eat di Giant Semariang. Set lamb cho...
Kek Kelapa Warna Warni Malaysia
Kek Kelapa Warna Warni Malaysia 6 biji telur 250 gm mentega 250 gm gula 250 gm tepung naik sendiri 200 gm kelapa kering 1...

Western Food Talam di Kasturi 7, Kuching
Western Food Talam di Kasturi 7, Kuching Ahad yang lepas, kami sekeluarga telah pergi ke Kasturi 7, Kuching untuk sambut birthday ba...

Trip bajet ke Singapura 2018
April 2018 yang lepas, aku dan suami akhirnya sepakat last minit plan bercuti ke Singapore. Bayangkan, esok nak flight ke JB, mala...

Iui ke 4 tidak diteruskan
Assalamualaikum. Kali ni baru ada kekuatan untuk teruskan blog aku ni. Berkenaan iui ke 4 aku, dukacita dimaklumkan prosedur iui t...

Prosedure IUI ke-3
Lama juga dah tak bersiaran oleh sebab kekangan masa. Sekarang aku tengah dalam proses nak buat prosedure IUI yang ke 4. Sebelum aku ...
Bebas dari Braces
Ini kisah aku. Kisah yang tidak pernah aku impikan. Ya. Tidak pernah terniat nak mengubah , membuat susunatur balik susunan gigi aku y...
Resepi Muffin Coklat Yang Terlajak Sedap
Resepi Muffin Coklat Terlajak sedap Hi. Esok saya dapat jemputan ke Majlis Birthday anak saudara. Jadi tak tau nak buat apa sebagai...