-->

Nasi Goreng Cornbeef Special @ Kuching


Siapa suka makan cornbeef di sini?? Angkat tangan!!! Kami sekeluarga memang favourite kami menu cornbeef ni. Just tak dapat nak kerap sangat makan sebab mahal kan.

Saya sendiri kalau tiba-tiba teringin nak makan menu berasaskan cornbeef, saya selalu lepak di Kedai makan No. 22 di Food court Kubah ria. Kat kedai ni, makanan bergoreng yang mereka buat memang memenuhi citarasa saya dan suami. Sedap dan cukup rasa. Ok lah, menu berasaskan cornbeef yang special di kedai ni adalah Nasi Goreng Cornbeef Special. Harga Nasi Goreng Cornbeef ni adalah RM7.00 kalau beserta telur mata.

Rate saya untuk nasi goreng cornbeef ni adalah 9.5/10. Sedap!! Kalau anda berkunjung ke Kuching, Sarawak boleh singgah di Kedai makan No. 22 ni ye. Masa operasinya pula adalah sekitar jam 5.30 ptg hingga 11.00 malam atau sehingga makanan habis. Selalunya kedai ni antara yang paling cepat habis menu nya. So boleh pergi awal ye. Selamat menjamu selera. :-)


Baca juga:

6 Comments

avatar

ye ke sis... insyaaAllah da rezeki akak sampai kuching....

Balas delete
avatar

klo ikut selera saya ni, sedap la sis. hehe.. Jangan lupa singgah sini nanti ye sis..

Balas delete
avatar

aduh...dah lamanya tak ke kuching....
hi org kuching!
:)

Balas delete
avatar

datang la sini org miri.. :-)

Balas delete
avatar

datang la sini org miri.. :-)

Balas delete
avatar

eh confident jak mdh ktk org miri.. haha

Balas delete



Emoticon