-->

Rayani Air: Syarikat Penerbangan Bajet Baru Malaysia


Rayani Air: Syarikat Penerbangan Bajet Baru Malaysia



Sumber; Rayaniair.com

Ini mungkin akan jadi a good news kepada mereka yang selalu fly lebih-lebih lagi kepada mereka yang suka nak travel ke tempat-tempat orang dengan bajet rendah. Pada awal 6 November 2015, pelancaran Syarikat Penerbangan Baru Malaysia iaitu Rayani Air telah diadakan di Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi. Rayani Air Sdn Bhd telah memilih Langkawi sebagai hab penerbangannya dalam usaha menarik lebih ramai pelancong ke pulau peranginan itu. 



Rayani Air akan memulakan operasinya pada penghujung November 2015 ini dan sebagai permulaan, Rayani Air akan memulakan operasi dari Langkawi-Kota Baharu manakala satu lagi bagi destinasi Langkawi-Kuala Lumpur. Moga selepas ini laluan operasi Rayani Air akan diperluaskan lagi dari Kuala Lumpur ke Kuching, Sarawak dan juga ke Kota Kinabalu, Sabah. Dengan adanya pelbagai pilihan syarikat penerbangan, maka kita sebagai pengguna mempunyai lebih banyak pilihan untuk terbang dengan kos bajet yang bersesuaian dan lebih selesa.

Dengan menggunakan slogan 'Let's Fly' diharap Rayani Air mampu memberikan harga tambang penerbangan yang lebih kompetitif dan mampu bersaing dengan syarikat penerbangan sedia ada seperti Air Asia, Malindo, Fire Fly dan Malaysia Airline,

Baca juga:

Tags:

2 Comments

avatar

Alhamdulillah, kan elok sopan mcm ni. Nak naik kapal terbang pun rse tenang je hati, semua sopan2. Eventhough founder rayani air nonmuslim, tp why not utk support? keep on the good work. I support rayani air. Anyway, jemput ke blog saya untuk info2 kekal cantik dan slim.

>>>Kurus sihat Semula Jadi!<<<

Balas delete
avatar

Tu la kan sis.. Moga saya ada peluang fly with RayaniAir lepas ni. :)

Balas delete



Emoticon