-->

Shopping di Lazada.com.my

Shopping di Lazada.com.my

Ahad lepas, aku shopping online lagi di Lazada.com.my . Fokus kali ini adalah nak membeli mesin untuk check blood pressure ayah. Asyik lupa nak beli. Aku suruh adik bongsu yang tengah training nurse untuk pilih mana satu mesin blood pressure yang ok kat Lazada, then nanti wasap aku detail mesin tu. Yelah, aku mana lah reti sangat barang-barang medical ni. Tu la guna dia kan pernah guna mendalah tu.

Sumber: Lazada.com.my

So far pembelian barangan di Lazada tak pernah lagi mengecewakan aku. Parcel datang on time. Just kalau items yang diorder dari luar negara saja yang akan ambik masa lebih kurang 2minggu ke 1 bulan untuk sampai.




Untuk items yang aku order adalah MAXGear NEW Arm Blood Pressure LCD Monitor Heart Beat Sphygmomanometer HB-RAK289 FREE Thermometer berharga RM59.90 dan kos penghantaran adalah RM5.30. Jadi total semua sekali adalah RM65.20. So sekarang, aku masih menanti ketibaan parcel blood pressure aku ni yang dijangka tiba antar 16 ogos - 19 Ogos 2017. Harapnya sampai awal lah. Jenuh juga aku ditanya ayah aku ni bila barang nak sampai. Haha.

Nanti barang dah sampai, aku review produk tu ok. Ok ke tidak. Berbaloi ke tidak beli dengan harga tu. So nantikan post terbaru nanti ye. Sabarrrrrrr.

Baca juga:

0 Comments



Emoticon