-->

Mee Kari Daging di Tok Janggut Cafe

Mee Kari Daging di Tok Janggut Cafe

Minggu ni teman member yang tiba-tiba teringin nak makan mee kari daging di Tok Janggut Cafe. Ni pun penangan Facebook la ni. Bila tengok gambar orang share mee kari terus teringin. Haha.

Disebabkan dah alang-alang teman member makan, saya pun order juga mee kari daging. Ohya lokasi Tok Janggut Cafe ni adalah sebelum traffic light ke The Spring kalau kita dari Bandaraya Kuching.

Harga semangkok mee kari ni adalah RM8.00 kalau ayam la. Disebabkan saya mintak tukar daging, harga mungkin dalam RM9.00 atau RM10.00. Tak dan lagi nak tanya sebab member belanja. Haha.

So apa komen saya tentang mee kari daging di sini? Bagi yang suka rasa kuah manis-manis pedas, memang sesuai la cuba mee kari di sini. Saya makan je, tapi saya prefer lagi kalau kuah kari nya tidak manis. 😉😉 So far rating saya bagi adalah 7/10.

Baca juga:

0 Comments



Emoticon