-->

Huawei Honor 4C


Dulu aku pernah review pasal.hp lenovo p780 aku. memang tetap terbaek la hp tu..

Dan sekarang cinta aku dah separuh kasi dengan handphone yang baru aku beli 2 Jun 2015 yang lepas di vmall.com iaitu laman web khas untuk jual hp huawei ni.

Aku sebenarnya dah lama riki hp ni kat website vmall tu. Smart gila hp ni lebih2 lagi white color ni dan paparan skrin yang boleh tahan setanding dengan harga nya. Ok price aku beli dari vmall ni adalah RM529 with free postage. Best kan. Siap free screen protector dan free voucher. tapi part voucher tu nothing much la aku boleh dapat.

so far guna hp ni setakat sekarang ok. camera ok. screen ok. body smart. n bateri pun ok. just bila compare dengan lenovo P780 aku mestila lenovo lagi power. Honor 4C ,ni bila selalu online dia dapat tahan until pukul 4-5 petang. starting guna dari pukul 8 pagi with 100% power batery. so lenovo menang lagi la untuk bawa travelling.

so kalau berminat nak beli honor 4C ni bileh usha di www.vmall.com ya. pandai2 la godek2 dekat sana. pembelian mudah dan selamat sampai guna citylink. service mantop. 2 hari dah sampai kat aku yang jauh di Borneo.ni. ok..babaiii


Baca juga:

0 Comments



Emoticon