-->

Nasi Briyani @Kompleks Islam Sarawak

Nasi Briyani di Kompleks Islam Sarawak ni actually nama dia Nasi Briyani Johor. Tapi since nasi ni di Sarawak so saya tak mention sebagai Nasi Briyani Johor. Sebab nasi briyani johor yang pernah saya makan dulu rasa berbeza sedikit.

ok. berbalik kepada Nasi Briyani yang saya beli ni adalah nasi briyani daging masak hitam. So far rasa rasa dia memang perghh ma bagi saya sebab daging masak hitam ni memang favourite saya. Kalau teringin nak makan daging masak hitam ni selalunya waktu kenduri kahwin saja dapat makan. Tapi sejak ada kedai briyani ni , kalau teringin memang ke sini la jawabnya.

Antara pilihan briyani yang ada di sini;
Nasi Briyani Daging Masak
Nasi Briyani Ayam Kurma
Nasi Briyani Ayam Goreng
Nasi Briyani Kambing

ok. selamat membriyanikn diri.

Baca juga:

0 Comments



Emoticon