-->

Cara mudah Buang Tahi Lalat!

Uiiii banyaknya tahi lalat ko! Manis-manis siot! Haha. Bagi si pemunya tahi lalat, mungkin pujian sebegini agak menjengkelkan. haha.  Saya cakap based on my own experience. Chewah.

Bagi mereka yang nak buang tahi lalat atau nak disactivated sel sel tahi lalat tu, ada cara mudah, murah dan berkesan. Cream Tian Chin Ko yang mudah diperolehi dari kedai-kedai ubat dan tradisional chinese di sekitar Bandaraya Sibu, Sarawak.

Bagi yang nak buang ketuat atau bintik-bintik di permukaan kulit, bolehlah guna produk ni. Dalam tempoh 3-4 hari , bintik atau tahi lalat itu akan mengecut dan terkopek sendiri.

Baca juga:

6 Comments

avatar

Area langkawi ada jual tak ubat ni ?

Balas delete
avatar

Susah nak cari krim ni. Kat sibu, sarawak je mudah nak dpaat.

Balas delete
avatar

Saya sekarang tengah guna ubat ni..Ari ni da msuk Ari ke 7, kerak hitam mang da hilang tp dagingnya mc Ada timbul..mcmna 2? Saya Kenna guna ka lg..atau biarkn daging 2 kecut sendiru

Balas delete
avatar

Alamak saya pun ada tahi lalat yg besar... Daging dia x hilang ke

Balas delete
avatar

Saya nak tanya, apply ubat ni 1x sehari ke dan boleh tanggal sendiri lepas tu?

Balas delete
avatar

Macam mana cara pengunaan ubat ini

Balas delete



Emoticon