-->

Klinik Haiwan di Kuching : PrimaVet Animal Clinic

Klinik Haiwan di Kuching : PrimaVet Animal Clinic

PrimaVet Animal Clinic yang terletak di Jln Depo, Semariang , Kuching merupakan salah sebuah klinik haiwan yang terdapat di Kuching.

Antara perkhidmatan yang ditawarkan adalah rawatan @ diagnosis, penjagaan haiwan, grooming, surgery dan juga vaksin.

Selain menawarkan perkhidmatan di atas, di klinik ini turut menjual sangkar haiwan dan juga sangkar carrier. Harga juga masih berpatutan.

Tahun lepas, saya pernah bawa kucing kami yang sakit di klinik ni dan Alhamdulillah servis nya memang memuaskan. Pihak klinik juga akan membuat follow up keadaan kucing kita selepas beberapa hari rawatan. Bagus kan. Berapa kos atau bayaran perkhidmatan di klinik ni? Tahun lepas, rawatan untuk kucing saya adalah sekitar RM70-80 sahaja. Masih lagi affordable.

Baca juga:

1 Comments

avatar

bad service...the vet is indonesian quite bad communication...i dont realy understand her slang..she even recomendded my poor cat put to sleep after my cat got with a terible accident....i didnt agree with her suggestion which was all the right things to do coz my poor cat survived a year after that...if i chose the vet stupid suggestion i would never know my cat realy had 9 lives...true story!

Balas delete



Emoticon