-->

Jom Profile Pic Google+

Baru hari ini aku rajin nak godek-godek mendalah bernama momentcam ni. Bantai gelak je aku bila pilih design rambut, fesyen baju, mimik muka. Haha. Paling seronok bila aku buat design rambut encik suami aku. Sampaikan dia suruh aku tukar fesyen rambut, sebab tak berkenan. Atlast aku tak minat yang diz pilih. Berhuhuhehe betol aku malam ni.

Sempena dengan kegembiraan aku dalam mendesign picture aku dalam momentcam ni, jadi aku tukar profile picture aku di google+ ye. Jadi tengok gambar aku yang lawa pakai baju pink tu, bernama orked, jadi aku la tu, si penulis di luarteko.blogspot.com

Kalau korang boring, layan la mendalah ni. Gi buat avatar member-member ke. Benda yang dah lama, aku baru nak explore. Kesian betul la. Ok lah, bagi yang taktau lagi, kuno macam aku ni, boleh lah download apps ni di playstore ye. dan selamat bergelak ketawa.

Baca juga:

0 Comments



Emoticon