-->

Mee Kolok di Asyiq Cafe

Asyiq Cafe adalah salah satu kedai makan di Kuching yang menjadi port lepak aku. Asyiq Cafe ni terletak di MJC Batu Kawa. Satu menu yang boleh membuat aku sentiasa nak lepak semula di.sini.ialah mee kolok. Mempunyai rasa tersendiri. 4*/5* rate yang aku dan husband bleh bagi.

Antara lain yang special di kedai ni adalah pilihan menu nasi campur bagi lunch hour. Bagi aku masakan lauk di kedai ni semua sedap-sedap dengan harga yang berpatutan.

Ok lah, menu yang aku makan hari ini di Asyiq Cafe adalah mee kolok dan teh c peng special. Memang tip top.

So ringkasan nya disini, kalau korang yang dalam perjalanan pergi dan balik ke Pasar Serikin, Bau, bolehlah singgah di kedai ni ya untuk isi perut. Dijamin sedap.

Asyiq Cafe
Lokasi: Mjc Batu Kawa
Masa operasi: pagi hingga malam

Baca juga:

2 Comments

avatar

Hee.. Yer memang sedap. Tak payah hirup sup pun xpe. :)

Balas delete



Emoticon