-->

Emas 1 Gram Untuk Gaji Bulan Ogos

Emas 1 Gram Untuk Gaji Bulan Ogos

Menyahut kepada 'Cabaran Simpanan Emas 1 Gram Setiap Bulan', untuk gaji bulan Ogos yang lepas, saya telah pun membeli 1 gram emas melalui akaun GAP (Gold Accumulation Program) Public Gold saya.


Saya telah membuat pembelian 1 gram emas pada 1 September 2015. Harga emas 1 gram berketulenan 999 pada waktu saya membuat pembelian adalah RM164/gram. Saya telah membuat pembayaran melalui Maybank2u dengan membuat bayaran terus ke akaun Public Gold (GAP akaun). Setelah berjaya proses pembayaran, hanya perlu emel atau whatsapp ke emel dan no hp Public Gold berkenaan pembelian.

Maklumat yang diperlukan adalah:

PG ID: (Bagi Customer sedia ada)
Referal PG ID: (Bagi customer baru)
Nama Referal/Dealer: (Bagi customer baru)
Nama Pembeli:
No IC:
No Telefon:
Emel:
Alamat:
Maklumat Pembelian: 1 GRAM/2 GRAM/dll nilai
Tarikh pembayaran:
Masa Pembayaran:

Sekiranya anda menghantar maklumat pembelian ke emel ataupun whatsapp, sila sertakan sekali resit pembayaran bagi bukti pembayaran.

Bagi pembelian yang telah saya buat pada 1 September 2015 yang lepas, setelah proceed pembelian, saya telah pun menerima emel pemakluman tentang pembelian saya.

Emel Makluman dari Public Gold 

Sale Order Bagi Pembelian 1 Gram Emas saya

Alhamdulillah, semenjak ada GAP Public Gold ni, saya dah tak perlu risau nak kumpul duit dalam sejumlah yang besar untuk membeli goldbar 10 gram ataupun dinar. Dengan GAP ni,saya dapat mengumpul gram by gram (maksudnya disini saya dapat beli sedikit demi sedikit dalam misi saya untuk menyimpan emas ni) tanpa perlu risau nak kumpol duit. 

Bagi sahabat luar sana yang nak tahu lebih lanjut pasal simpanan emas dan cara membuat pembelian emas ni menerusi Public Gold, boleh berhubung dengan saya melalui whatsapp Aishah,@ 017-8865939 (PG Dealer ID: PG019373)

Baca juga:

0 Comments



Emoticon