-->

Jana Pendapatan Dengan 14 CPUV Buffered Earning Nuffnang

Jana Pendapatan Dengan 14 CPUV Buffered Earning Nuffnang

Alhamdulillah kerana blog kerdil Luarteko.blogspot.com ini masih mendapat kepercayaan daripada Nuffnang. Hasil kepercayaan dari pihak Nuffnang, blog saya yang baru setahun jagung ini sudah mendapat sebanyak 14 CPUV atau  Cost-Per-Unique-Visit dari Nuffnang. Maksudnya di sini, apabila terdapat banyak jumlah CPUV sedang berstatus 'Ongoing' di blog anda, maka anda akan menjana pendapatan berterusan dari blog anda. Jadi, rajin-rajin lah untuk meningkatkan traffic blog anda ye.



Hasil pendapatan Nuffnang saya tidak lah segah pendapatan Nuffnangers yang lain. sen-sen je. Tapi syukur alhamdulillah, sekurang-kurangnya ada juga pendapatan daripada suka ber blog ni kan.

Senarai CPUV Nuffnang saya.

Saya percaya pada pendapatan PASIF daripada ber blog ini. Dan saya juga sangat percaya dengan PENDAPATAN SAMPINGAN dan pengiklanan daripada Nuffnang. Sebabnya, saya sebelum in dalam 2 -3 tahun yang lepas sudahpun meraih pendapatan dari Nuffnang dan sudahpun mendapat 2 cek daripada Nuffnang. Berbaloi kan? Buat yang anda minat, di samping itu, anda meraih pendapatan sampingan daripadanya. Jangan sia-siakan  peluang untuk meraih pendapatan online ini ya. Selamat Berjaya.

Baca juga:

2 Comments

avatar

Allhamdulillah... tahniah sis:)

Balas delete
avatar

terima kasih sis sheila.. :)

Balas delete



Emoticon