-->

Senarai Tempat Makan Best di Langkawi

Senarai Tempat Makan Best di Langkawi.

Disertakan dibawah ni, saya nak share beberapa tempat makan atau kedai makan best Dan wajib anda Cuba bila ke Langkawi.

1. Restoren Haji Ali, Pekan Kuah. Kat sini hidangan Nasi Kandar dia memang mantap.

2. Kedai Makan Kak Timah Nasi Campur, Kuah. Kalau nak makan Nasi campur dengan beraneka lauk Pauk yang sedap Dan murah, anda sangat digalakkan datang berkunjung ke sini.

3. Restoren Rasa Sayang. Restoren ni beroperasi malam. Nak dinner boleh terjah ke sini. Hidangan seafood Dan goreng-goreng semuanya ada di sini. So far makan pun sedap Dan harga juga berpatutan.

4. GM Burger. Nak makan oblong sedap Dan hidangan Western lain, boleh berkunjung ke GM burger.

5. Nasi Lemak Panas Saloma, berdekatan Dataran Lang. Kat sini, selain menu nasi lemak, anda juga boleh order hidangan goreng yang lain.

6. Laksa Ikan Sekoq, Pantai bersebelàhan airport Langkawi. Laksa ikan Sekoq ni adalah Lori stall yang beroperasi di persisiran Pantai berdekatan airport Langkawi. Kat sini anda boleh Cuba laksa ikan Sekoq Dan juga cendol. Cukup rasa Dan terbaik.

7. Laksa Power, Pantai bersebelàhan airport Langkawi. Sini juga anda boleh makan laksa, pesembuq, Ying tau fu Dan cendol.

8. Nasi Dagang Pak Malau, Jalan menuju ke Makam Mahsuri. Kalau nak breakfast, anda boleh ke sini bagi menikmati keenakan rasa Nasi Dagang.

9. Wan Thai Restoren, berdekatan lobi Bahagia Hotel. Dah nama pun wan Thai, jadinya special di sini mestilah masakan Thai. ;)

10. Burger Bakar Pokok Asam. Nak makan Burger Bakar, anda wajib Cuba Burger Bakar di sini. Memang sedap Dan lain Dari yang lain.

Baca juga:

0 Comments



Emoticon