-->

Vivix Shaklee Yang Super Gempak!!!


Vivix Shaklee Buat Diri ini Cuak!! Vivix yang super gempak!!
Kelebihan Vivix Shaklee!!
Vivix Shaklee Yang Super Gempak!!!

Salam semua readers,
Lama dah tak menjengah dan membuang sesawang yang berserabut di blog ini. Balik kerja hari ini, SP tetiba rasa nak jengah blog yang sekian lama dibiar terabai.
Ni nak habaq pasal satu produk shaklee iaitu Vivix yang pada mulanya rasa sangat la rugi beli. Beli Vivix sebab ramai kawan-kawan suggest Vivix kalau ada masalah kencing manis. Bandingkan la vivix dengan air botol mineral yang kecik tu. Kalau sapa-sapa dah pernah beli vivix tau la. Size nye dengan harga nye. Tapi tu la demi mak tercinta, dan demi kesihatan dia, saya cuba membeli satu botol. Ok!!! Bila datang je order Vivix tu kat tangan, terus teruja buka kotak dan sangat terkejut tengok size dia. Mak aiiii kecik jugakkk. Rasa tak berbaloi pulak. Tapi tu la, dah beli takkan nak pulangkan balik kan. So, saya bagi kat mak botol vivix tu dan mak macam biasa memang agak-agak terkezzutttt sikit dengan barang yang mahal-mahal ni bila saya bagitau harga vivix ni.. haha..
Mak cuba Vivix. Amalkan sesudu kecil setiap pagi selepas Subuh (awal pagi). Dalam tempoh 2 minggu, my mak bagitau.. Sangat bagus lah makan vivix ni. bacaan gula my mak turun dari 17 ke 12. Tu diaaa,, memang patutlah pun harga vivix ni mahal, memang berkesan sangat.
Sekarang rasa sangat berbaloi dah dengan Vivix ni. Mana tak nya, my Mak cakap nak lagi Vivix ni. Mak siap cakap, yang bijik-bijik kecik yang tumbuh atas kulit pun dah kecut. Mak siap tolong promot kat member-member dia lagi tu.. haha.. Thanks mamak

Haaa... Ni la Vivix Shaklee yang saya duk pung pang pung pang tu,. Kecik kan?? Tapi sangat berbaloi2..


Untuk sahabat2 yang mempunyai ahli keluarga yang menghidap kencing manis, atau masalah-masalah kesihatan lain seperti stroke, boleh juga mencuba Vivix ni. Saya lebih suka promot dan share kebaikan sesuatu produk yang telah saya atau ahli keluarga/ sahabat terdekat guna dan berkesan..
Sesuatu perkara yang baik, adalah lebih baik dikongsikan bersama untuk kebaikan semua.


Salam ikhlas dari:
Sang Penulis @SP
x

Baca juga:

0 Comments



Emoticon