-->

Madam Bee Kitchen di GM Klang


Mereka yang tinggal di area Klang mungkin dah familiar dengan Tempat makan yang saya baru je pergi ni iaitu Madam Bee Kitchen- Citarasa Terengganu Sebenar di GM Klang.

Saya telah berkunjung ke sini pada 19/11/2015 yang lepas. Rasanya kedai makan ni baru lagi tahun ini, sebab tahun lepas macam belum ada lagi kedai ni di GM atau saya yang tak alert.

Oklah, kunjungan pertama kali saya di sini, saya telah order Nasi Kerabu Ayam Goreng. Bagi saya, nasi kerabu di sini ok lah just kena tambah banyak lagi bahan-bahan sayuran nya. So far so good. Harganya,pula kalau tak silap saya dalam belasan ringgit , iaitu sekitar RM13.90. Agak mahal la kan maybe sewa kat sini mahal kot, tu yang kena mark up harga makanan.

Rate saya bagi untuk Nasi Kerabu di sini adalah 7/10. Suasana kedai pula agak tenang dan cantik.


Baca juga:

0 Comments



Emoticon