Powered by Blogger.

Crispy Mee Tomato @ Siti Cafe Bau



Hampir 4 tahun berlalu kenangan makan Crispy Mee Tomato bagai menggamit semula bila berpeluang menikmati semula mee ni di Siti Cafe yang terletak di daerah Bau Kuching.
Dah namanya pun crispy, dan semestinya tekstur mee ini crispy rangup. Untuk aku, rasa,mee ini sedap just kalau rasa sos die pekat lagi memang lagi perghh. Sepinggan crispy mee ni adalah RM5.00

Bagikan :
+
Previous
Next Post »
4 Komentar untuk "Crispy Mee Tomato @ Siti Cafe Bau "

singgah petang http://jmbelog.blogspot.my/

wow... tengok pun dah telan air liur sis... sedap je nampak....

tu la sis. Nak cari crispy mee yang betul2 crispy agak sukar klo kat kuching. Jumpa kat daerah bau je.

Thx en jamil hashim for visiting. :)

 
Copyright © 2015 Luar TeKo - All Rights Reserved
Template By Kunci Dunia
Back To Top